בניית אתר

אז איך בונים אתר אינטרנט מנצח?

הגורם המכריע בהצלחת ודיוק האתר הוא בחירת חברת אינטרנט מנוסה אשר מבינה את צרכי הלקוח ויודעת להתאים לתקציב הלקוח את הפיתרון המושלם עבורו.

הבחירה בחברת בניית האתרים הנכונה ביותר בעבורכם צריכה להתבסס על שיקולי עלות מול תועלת : לאיזה אתר אינטרנט אתם זקוקים ומי היא החברה המסוגלת לספק אותו לפי המפרט שתבקשו, בתקציב הנקבע
על ידכם , השכלנו להבין זאת,

ולכן בנינו מספר מסלולים של אתרי אינטרנט, לנוחיותכם:

  • בניית אתר תדמית – אתר אינטרנט קטן המציג את שירותי העסק לציבור.
  • בניית אתר תוכן – אתר , בעל מספר רב של דפי תוכן עם המון אפשרויות ניהול מגוונות של העלאות פוסטים, שכפול של דפים וניהול פורום ובלוג.
  • בניית אתר קטלוג ללא סליקה – אתר המשלב את תדמיתו של העסק ומציג את מוצריו של העסק בתוך האתר עם אפשרות של פילוג מוצרים לפי קטגוריות , סידור מוצרים לפי מק"ט , צפייה  במוצר עם פירוט ועוד…
  • בניית אתר קטלוג עם סליקה (חנות וירטואלית) , חנות וירטואלית הינה חנות לכל דבר המציעה את מרכולתו של העסק בתוך אתר האינטרנט, משתמש יכול לראות את המוצר, מחיר המוצר, ולרכוש אותו דרך האתר שלכם , אתם מקבלים את ההזמנות במערכת הניהול ומטפלים דרכה בכל תהליך האספקה.

לא פחות חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה ולצפות באתרים קודמים אותם היא הקימה : האם האתרים מלוטשים ונראה כי הושקעה בהם עבודה רבה, או שאולי הם נראים כמו 101 אתרים אחרים שכבר ראיתם בעבר? רצוי גם לבקר באתר עצמו ולא להסתפק בתמונה סטטית שאולי לא משקפת את מצב האתר כפי שהוא כיום.